5 Oktober

5 oktober 2014 - Perth, Australië

Lieve mensen,

Hierbij een update tot 5 oktober want we weten niet hoe het de volgend dagen met Internet zit. We gaan morgen namelijk de camper ophalen.

Gelukkig voelde Arie zich goed genoeg om mee te gaan naar het familie diner bij Miss Maud’s. Dat lijkt inmiddels een traditie te worden wanneer er familie uit Nederland over is Iedereen heeft genoten en vooral veel (toetjes) gegeten. Poeh he, dat wordt sporten en lijnen als we terug zijn in Nederland.!

Zaterdag zijn we samen met de bus naar Pert citu gegaan om wat te shoppen. Daarna toch ook nog maar even een paar haltes verder met de bus naar Kings Park om nog een keertje te genieten van het mooie uitzicht In de city is het openbaar vervoer gratis. Een prima idee voor Nederland vinden wij.

Het bleek hoogseizoen te zijn om te trouwen in Kings Park. We hebben wel zeven bruiden en gommen gezien, van poepchique tot tattoo-niveau! We hebben ons kostelijk vermaakt.

’s Avonds zijn we hamburgers gaan eten bij: ‘Alfreds’, een speciale hamburgertent in een oud station. Een belevenis apart. Het was een enorme drukte daar. Je bestelt je hamburgers bij een houten keetje en er staan maar een paar bankjes buiten, waar je kunt zitten als je geluk hebt, maar het zijn “the best burgers ever”daar. Yummie!

Alfreds Kitchen - The Best Burgers in Australia - Alfred's Kitchen

Na nog een rustig dagje bij Arie en Riet zijn we klaar voor het grote avontuur.

Liefs Nel en Roel.

1. Frank en Marja:
    5 oktober 2014
    Het afscheid zal wel moeilijk zijn, maar veel plezier daarna op het grote avontuur :-)
  2. Han en Kees:
    5 oktober 2014
    Dus nog even snel een reactie voor jullie internet loos zijn. Hele fijne voortzetting. Groeten aan Arie en Riet. IN Reeuwijk alles goed ! Liefs van ons.
  3. Leny Deen:
    5 oktober 2014
    Veel plezier met jullie nieuwe avontuur. Liefs.